Breloczki reklamowe – mały i trwały nośnik reklamy Twojej firmy!

0
493
breloczki reklamowe

Najbardziej znana strategia marketingowa wykorzystywana w kampaniach promocyjnych zakłada, że obdarowanie klientów niewielkim upominkiem zapisuje się trwale w ich pamięci i tworzy pozytywne skojarzenia z daną firmą lub marką. Obdarować można nie tylko okazyjną ceną, rabatem czy bonem na następne zakupy, ale także gadżetem, który sprawdzi się na co dzień.

Sprezentowana rzecz, nie musi być bardzo wyszukana. Większe znaczenie dla obdarowanego ma gest. Owszem, ładny i praktyczny upominek spotka się z większą aprobatą.

Co można wręczyć jako upominek? Czy breloczki reklamowe to dobry pomysł?

Wręczony gadżet nie musi być jakoś szczególnie nietypowy. Proste i praktyczne rzeczy spotykają się z największą aprobatą. Na szczycie listy najczęściej wybieranych gadżetów znajdują się oczywiście karteczki, notesy, długopisy, kubki, czy smycze do kluczy. Ty jednak możesz postawić, na nieco bardziej kreatywną rzecz. Może to być pendrive, latarka, okulary słoneczne, albo breloczki reklamowe. Te ostatnie mogą być jednocześnie otwieraczem do butelek, uchwytem do telefonu, miarką lub scyzorykiem. Wbrew pozorom breloczek reklamowy może być zatem ciekawym i jednocześnie praktycznym prezentem.

Wybierając właściwy gadżet, warto także kierować się tematyką upominku. Najlepiej, aby przedmiot był jak najbardziej związany z Twoją branżą. Dobrze jest także zadbać o wysokiej jakości logo. Znak ten będzie przecież zwracał uwagę przypadkowych osób z otoczenia obdarowanego.

Dlaczego obdarowanie klienta upominkiem jest wciąż tak ważne?

Każdy z nas lubi otrzymywać bez okazyjne prezenty – zwłaszcza jeżeli niosą ze sobą jakiś przekaz. Podobno dobro, które dajesz, zawsze wraca, warto zatem w myśl tej zasady spojrzeć nieco bardziej przychylnym okiem na gadżety reklamowe.

Obdarowanie klienta gadżetem, np. breloczkiem reklamowym, to niewątpliwe miły gest, który wbrew pozorom nie kosztuje aż tak dużo. Jest to doskonały pomysł na zaznaczenie swojej obecności w podświadomości klientów z dwóch powodów. Po pierwsze: wręczając upominek, pokażesz, że zależy Ci na pozytywnym odbiorze firmy. Dzięki temu obdarowany spojrzy na Twój biznes bardziej przychylnym okiem. Po drugie: klient, któremu coś sprezentujesz, będzie odczuwał obowiązek zwrócenia Ci dobra, które otrzymał. Uczciwą wymianą, która przyjdzie mu do głowy, będzie zakup Twojego produktu, napisanie przychylnej opinii w sieci, albo polecenie wśród znajomych, czy rodziny.